13 Nisan 2007 Cuma

Olivia (Sol kulağı hangi kavgada böyle olmuş ki!)



3 yorum:

Oya Kayacan dedi ki...

Sevgili Ayşen, hoplaya zıplaya girdim blogundan içeri. Kızların değme güzele taş çıkarır. Fotoğraf oyunlarına da bayıldım. Bundan böyle çok sanatsal kedi fotoğrafları seyreyleyeceğimiz kesin. Yanısıra da öykülerini yazarsan değme keyfimize. İlk davetlin olmak bana mutluluk verdi. Hep birlikte uzun yıllara diyelim mi?

endiseliperi dedi ki...

2. davetli de ben!
çok çok güzeller olivia ile cano hanımlar. pek de oyuncular. evet evet, hikaye de dinlemek isteriz.

tina, hepimiz hoşgeldiniz diyor, sevgilerimizi yolluyoruz.

Ayşen dedi ki...

Oya'cığım elbette hep birlikte uzun yıllara diyelim. O kadar tatlılar ki onlarsız nasıl yaşamışım bugüne kadar bilmiyorum. Senin çocuklar ve senin o muhteşem yazıların beni böyle baştan çıkardı işte :)

Sevgili Endişeliperi sen de hoşgeldin!
Tabii ki öykülerini de yazacağım. Blog konusuna kızlarımla daha yeni girdik. Bizi izlemeye devam edin:) Hepinize sevgiler