13 Ağustos 2007 Pazartesi

Saksı başında yakalanınca kızmış bir Fındık :)

6 yorum:

Boncukçu dedi ki...

Ağzımın suyu aktı Sevgili Ayşen, keşke daha önceden ses verseydin, Artık gider gelir severim seninkileri.
Tam da benim sevdiğim gibiler, beyazı bol gri tekir. Yere yüzü koyun yatmasına hayran oldum :)

paticanlar dedi ki...

amaniiin, cennete düştüm.:)
yesin onları teyzeleri.:)

Oya Kayacan dedi ki...

Çok matrak pozlar yakalamışsın, güldürdün beni Ayşen'ciğim. Küçükler çok maskara oluyor zaten. Olivia ve Cano kıskanmadılar mı peki?

Ayşen dedi ki...

Hoşgeldiniz dostlar

Ayşen dedi ki...

Oya'cığım
Kıskanmaları asla yüzde yüz bitmeyecektir ama yine de vet. ablaların hepsi dişi alışmaları imkansız demesine rağmen 1-2 hafta gibi bir sürede birbirlerini sevmeye yalamaya falan başladılar...ama tabii ben de eşit derecede sevmeye özen gösteriyorum yoksa ne olur bilinmez :)

KEDiKADIN =^..^= dedi ki...

ay ben bütün bebeklerini yemem mi?
vejetaryen olmam her gün kedi yememe engel olamiyooo ;-)
sevgilerle....nazli
kedikodu.blogspot.com