27 Eylül 2007 Perşembe

Annaneee bana yeni yatak






Ayakta durunca tamam da bak yatınca yakında ben sığmam buna. Haa annemle abimin selamı var tek renk ve de pembe ya da kırmızı gibi kız rengi olsunmuş. Malum fotoğrafta daha iyi çıksınmış :)

Not: Bu fikri Pisilya sitesinin annesi Özlem teyzelerinin söylediği bir adresten aldık. http://wendyknits.net/knit/kittybed.htm
http://wendyknits.net/knit/kittybedgallery.htm
Bu adreslerde tarifi var ama anneannemiz şişle değil tığla ördü ve çok daha kolay dedi.

11 yorum:

Boncukçu dedi ki...

Ben de istiyorummmm.
Ama nasıl yaparım pek fikrim yok.
Yüncüdekilere desem şöle silindir gibi bi şapka örücem diye :))
Gerçekten yapıcam o sepetten Minnoş zillisi sever sanıyorum.
Anneannenn ellerine sağlık.

Boncukçu dedi ki...

Pardon ya ilk linkte yapılışı anlatılıyormuş, tamamdır bu iş.

KEDiKADIN =^..^= dedi ki...

ay kıskandım...
ben de sığar mıyım acep?
nasılsa şahsı tek lokmada yutacağım için sorun olmaz sanırım ;-)

yamyam kedici KEDiKADIN =^..^= patilerinisden öper.....

paticanlar dedi ki...

amaniiin. benimkiler görse kıskanır yahuuu...:) annanenin ellerine sağlık..))

Ayşen dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yass dedi ki...

bızımkısı 1 yatar 2 yatar sonra sıkılır. acayıp tuketıcı bır kedıs jaws. onun gozu annemlerın cıft kısılık yatagında

Pisilya dedi ki...

demekkkkkk bendennn habersiz yatak örüldü:(ben de istiyorum ayşen valla basarım bak evi haberin olsun:)bu arada seninkiler de muhteşem olmuşlar ya gelip göbüşlere bir gömüleyim:)

yass dedi ki...

tum aılenın bayramını kutluyorummm.. allah ayırmasın hıcc:)

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

ya ben habire aliyom habire aliyom..
hazir aliyom seemiyolar..
bohhhuuuu :'(

etki alanı dedi ki...

Harikasınız..
Tütü

Begonvilli Ev dedi ki...

Örgü sepetine bayıldım. Çoook yakışmış.